نوشته شده توسط : فرزانه امینی

در زیر انواع خدمات آتلیه فیلم وعکس را ذکر کرده ایم.

­

­

آتلیه عکاسی در تهران و سایر شهرستانها

­



:: برچسب‌ها: آتلیه عروس و داماد , آتلیه کودک , آتلیه در تهران , فیلم برداری از مجالس ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی

روش صحیح قرار دادن لوازم آرایش بر روی میز

داشتن یک کشو، کیف آرایش یا کابینت لوازم آرایش مرتب، می‌تواند به آسان شدن زندگی شما کمک کند و صرفه‌جویی زیادی هم در زمان خواهد کرد. مقدار پول و زمانی که مرتب بودن برای شما می‌خرد غافلگیر کننده ست! در ادامه چند راهنمایی برای مرتب کردن لوازم آرایشتان را خواهید خواند.



چیدمان صحیح لوازم آرایش

اولین مساله‌ای که باید به آن توجه کنید چگونگی از بین بردن به هم ریختگی‌ها و منظم کردن آنچه دارید است. اغلب با گذشت زمان، ما لوازم آرایشی بیش از آنچه مورد نیازمان است انباشته می‌کنیم. ممکن است حتی متوجه داشته‌هایمان نباشیم و پولمان را برای خرید وسایل غیرضروری هدر دهیم.

از شر چیزهایی که نیازشان ندارید خلاص شوید

برای تسهیل کار نظم دادن، ابتدا همه‌ی محصولات آرایشی و دارویی که از تاریخ انقضاشان گذشته را از کشو، کابینت داروها یا کیف آرایشتان بیرون بریزید. اگر کالایی قدیمی‌تر از ۶ ماه بود، به علت مسائل بهداشتی و ایمنی آن را دور بیندازید. اگر هرکدام از کالاها ظاهر یا بوی طبیعی نداشتند نیز محض احتیاط آن را دور بیندازید.

اگر کالاهایی هنوز سالم‌اند ولی از آن‌ها استفاده ای نمی‌کنید، آن ها را در محل مخصوص خودشان جای دهید تا بعدا اگر تیپتان را تغییر دادید یا به تنوع نیاز داشتید استفاده‌شان کنید. محصولات آرایشی مورد استفاده‌تان را در جایی که دسترسی مناسبی برایتان دارد قرار دهید.

همیشه حواستان به زمانی که کالایی را باز کرده اید باشد

یک برچسب زیر کالایی که باز می‌کنید بچسبانید. وقتی بدانید کالاها چه زمانی منقضی می‌شوند کار تمیز و مرتب کردنشان بسیار آسان تر خواهد شد. وقتی محصولاتی را استفاده می‌کنید که کاربرد روزانه ندارند، یادتان می‌رود کی بازشان کرده بودید. کالاهایی مثل ماسک جلبک و برخی لایه بردارهای صورت، محصولاتی نیستند که بخواهید روزانه از آن‌ها استفاده کنید.

از صندوقچه‌ها و جاهای مناسب استفاده کنید

عاقلانه است که از جعبه‌ها یا صندوقچه‌های شفاف استفاده کنید تا بتوانید به راحتی ببینید چه چیزی داخلشان است. گروه بندی لوازم آرایشتان طبق زمانی از روز که استفاده‌شان می‌کنید می‌تواند به نظم بیشترتان کمک کند. اطمینان حاصل کنید که محصولات ایستاده و رو به بالا قرار گرفته باشند تا نشت نکنند. همچنین مراقب شت‌ها و وسایل ظریف باشید و آن ها را از وسایل سنگین که ممکن است به آن‌ها آسیب برسانند جدا نگه دارید.

خرید لوازم آرایشی
لوازم آرایش در تهران

 



:: برچسب‌ها: لوازم آرایشی , خرید لوازم آرایشی , لوازم آرایشی بهداشتی , لوازم آرایشی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی

اصولاً ماشین آلاتی که در کارگاه  و صنعت مورد استفاده قرار می گیرنند عبارتند از:

    ماشین آلات سنگین: مانند لودر، بلدوزر، گریدر، اسکریپر – غلتک، غلتک های استاتیکی و دینامیکی، بیل مکانیکی.
    ماشین آلات نیمه سنگین: مانندکمپرسی، آبپاش، جرثقیل کامیونی، تراک میکسر، پمپ بتون فینشر.
    ماشین آلات سبک: مانند لندرور، پیکان و غیره
    سایر ماشین آلات کارگاهی (ماشینهای متفرقه): مانند ویبراتور – دستگاه بتون بتونیر – موتور جوش – تسمه نقاله – سنگین شکن – ماسه شور و شن شور – ماسه ساز و غیره.

در ادامه یکی از ماشین آلات سنگین توصیح داده می شود.

لودر
اصولاً لودر یا بیل بار کن یکی از مهمترین ماشین آلات ساختمانی می باشد که در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود. این ماشین از نظر شکل ظاهری به لودر معمولی، لودر معدن، آرم لودر (Arm liader) و اورهد لودر (overhead liader) تقسیم بندی می شود که به طور کلی در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری که هر دو آنها به صورت هیدرولیکی کار می کنند ساخته شده است. همچنین لودر دارای جامهای مختلفی از قبیل: جامهای معمولی، جام سنگ گیر – جام سنگ گیر – جام کنده گیر – جام پوشال گیر و جام مواد سبک دانه و جام همه کاره است که هر کدام برای کار مشخص ساخته شده اند. همچنین دو نوع جام یکپارچه و چند پارچه وجود دارد که نوع چند پارچه آن دارای انعطاف پذیری بیشتری بوده می تواند مانند کلامشان جهت خاک برداری قائم مورد مورد استفاده قرار گیرد. همچنین نوع دیگری از جام وجود دارد که می تواند عمل تخلیه را از پهلو انجام دهد.

بدون اغراق لودرکاربردی ترین ماشین درانجام کارهای ساختمانی وعمرانی است این ماشین که در انداره های مختلف ساخته میشود به دلیل عملکرد وانعطاف پذیری زیادی که دارد و نیزبا تغییر جام می تواند بسیاری از کارها را انجام دهد.
لودر موارد استفاده بسیاری دارد که برخی از آنها عبارتند ازایجاد خاکریزها حفاری زیرزمین بناها پرکردن خندقها و خاکریزی اطراف لوله های کارگذاشته شده در کانالها بار کردن کامیونها حمل بتن به محل قالبها وبلند کردن و حمل مصالح ساختمانی .

به ماشین لودر میتوان انواع ملحقات را نصب کرد و کاربردهای دیگری ازآن گرفت نظیر برف روب، کانال کن، لوله بر، لوله گذار، جرثقیل لیفت تراک و ...

انواع لودر

  1. لودرچرخ لاستیکی
    این لودرها در اقسام کوچک خیلی بزرگ ساخته میشود چرخهای بزرگ لاستیکی به این نوع لودرها قدرت تحرک وسرعت فراوانی میبخشد فشار وارده بر زمین توسط این لاستیکها کم بوده و میتوان این فشار را با تغییر میزان باد لاستیکها تغییرداد. باین همه در زمنیهای دارای سنگهای تیز امکان آسیب این لاستیکها وجوددارد در ضمن در زمینهای خیس و گل آلود نیز کارکردن با لودر چرخ لاستیکی مشکل است البته زنجیرهای سیمی مخصوص جهت حفاظت لاستیکها وجود دارد که میتوان برای ازدیاد اصطکاک لاستیکها با سطح زمین آنها را به کاربرد. نوعی از لاستیکهای جدید ساخته شده اند که دارای عاجهای خیلی ضخیمی هستند و میتوانند در مناطق سنگی کار کنند این لودرها بر دونوع معمولی و کمرشکن هستند
    نوع کمرشکن که بیشتر درلودرهای بزرگ بکاربرده میشوند و دارای نوعی شاسی هستند که قسمت عقب لودر را به قسمت جلو توسط یک مفصل متصل میکنند. این حالت مفصلی قدرت مانورزوزشعاع گردش ماشین را نسبت به شاسی های ثابت ( غیرمفصلی ) زیاد میکند در انواع مدرن این ماشین آلات از سیستمهای فرمان و کنترل هیدرولیکی و الکتریکی جهت راحتی و عملکرد بهتر راننده استفاده شده است. سیستم فرمان این ماشین ها به دو نوع است در لودرهای معمولی سیستم فرمان بوسیله فرمان و حرکت چرخها عمل میکند اما درنوع کمرشکن سیستم فرمان به وسیله دو جک هیدرولیکی عمل می نماید.
  2. لودر چرخ زنجیری
    لودرهای چرخ زنجیری مانند لودرهای چرخ لاستیکی عمل میکنند با این تفاوت که فشار کمی که برزمین وارد می کنند باعث میشود که لودرهای با چرخ زنجیردار بتوانند در زمینهایی کار کنند که قابل استفاده برای لودرهای لاستیک دار نیستند. اصطکاک زیاد آنها با زمین باعث میشود که بتوانند نهایت استفاده را ا ز قدرت موتور در کندن زمین بنمایند و چون زنجیر داراند هنگام کار درمناطق دارای سنگهای تیز خطر پاره شدن لاستیک وجود ندارد. لودرهای زنجیردار قادر به حرکت بر روی سطحهای باشیب جانبی 35%میباشند درصورتی که این رقم برای لودر چرخ لاستیکی 15% است همچنین لودر زنجیردار میتواند ازشیب 60% بالابرود درحالیکه این رقم برای لودر لاستیک دار به حدود 30% محدود میشود سرعت لودر زنجیردار خیلی کمتر از لودر لاستیک دار بوده به همین علت درمواردی که فاصله حمل مواد و بازگشت به محل بارگیری زیاد باشد راندمان این ماشین نسبت به نوع لاستیک دار پایین است.
  3. بکهولودر
    این ماشین آلات در واقع لودرهای کوچکی هستند که در پشت خود یک بیل مکانیکی دارند و برای کارهای سبک استفاده میشوند. کلیه مشخصات عمومی آنها مانند لودرها و بیل های مکانیکی است به دلیل دو کاره بودن این ماشین در بسیاری از پروژه های کوچک از این وسیله استفاده میشود بخصوص اگرپروژه مربوط به کندن خندق باشد .
    همانطورکه گفته شد در قسمت عقب این ماشین یک بیل مکانیکی وجود دارد قدرت این بیل نیز براساس زاویه آن با زمنین و شعاع عملکرد بازوها فرق میکند. شرکتهای سازنده بر اساس نوع ماشین آلات، نمودارهایی مبنی بر قدرت بیل درحالات مختلف ارائه میدهند .

ماشین آلات در تهران



:: برچسب‌ها: ماشین آلات , ماشین آلات راهسازی , ماشین آلات سنگین , فروش لودر ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی

تبلیغات اینترنتی

در صنایع مختلف، تعریف های متفاوتی برای عبارت تبلیغات ذکر شده است ولی در بیشتر آنها مفاهیم مشترکی مورد توجه قرار گرفته است. از جمله این مفاهیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) تبلیغات عبارت است از تلاش برای ایجاد یک ارتباط دوسویه غیرمستقیم با مخاطب است.

۲) تبلیغات موفق مستلزم پرداخت هزینه به منظور بهره برداری از امکانات ساخت و رسانه مناسب برای نشر آن است.

۳) تبلیغ خوب تلاش دارد تا با ایجاد آگاهی و گاه آموزش به صورت های مستقیم و غیرمستقیم بر ذهن مخاطب تاثیر بگذارد.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که تبلیغات از طریق رسانه های مختلفی قابل انجام است که از آن جمله می توان به روزنامه ها، مجله ها، رادیو، تلویزیون و... اشاره کرد. پس از گسترش کاربردی اینترنت در سطح دنیا، استفاده از وب سایت ها و وبلاگ ها به عنوان رسانه های جدید تبلیغاتی توجه بسیاری از شرکت ها را به خود جلب کرد و در اثر آن روش ها و تکنیک های جدیدی برای تبلیغات در اینترنت خلق شد.

در ادبیات جدید تبلیغات، تعریف هایی نیز برای تبلیغات اینترنتی ذکر شده است. برای نمونه، دو کافی (۱۹۹۶) از اولین کسانی است که در زمینه تبلیغات اینترنتی و چگونگی نگرش مصرف کنندگان، تحقیقاتی انجام داده است. وی در مقاله ای با عنوان ارزش تبلیغات و تبلیغات در وب، تبلیغات اینترنتی را از نظر مصرف کنندگان در بردارنده انواع بسیاری از مطالب و مضامین تجاری موجود در وب می داند، از تبلیغات الکترونیکی شبیه به تبلیغات سنتی (تابلوهای تبلیغاتی و بنرها) گرفته تا انواع دیگری که متفاوت از تبلیغات سنتی هستند (مانند ایجاد پایگاه اینترنتی).به همین گونه اشلوزر و دیگران (۱۹۹۹) تبلیغات اینترنتی را هرنوع محتوا و مضمون تجاری موجود در اینترنت می دانند که شرکت ها برای آگاه کردن مصرف کنندگان در مورد کالاها و خدمات خود طراحی می کنند.

بعضی دیگر نظیر پاتون و همکارش نیز تبلیغات اینترنتی را به طور ساده، استفاده از اینترنت برای انجام تبلیغات دانسته اند. بنابراین با درنظر گرفتن بعد رسانه ای، اینترنت و با توجه به تعریف تبلیغات تجاری، می توان تبلیغات اینترنتی را چنین تعریف کرد:به کارگیری اینترنت و فناوری های زیرمجموعه آن مانند وب و پست الکترونیکی از سوی سازمان های تجاری برای انجام فعالیت های تبلیغاتی مورد نظر.

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد.

در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف کرده اند: نمایش دادن نام ها و علائم تجاری، شعارها و تصویرهای تبلیغاتی در سایت های پربیننده اینترنت به نحوی که به تحقق هدف های تبلیغات کمک کند.

با شروع فعالیت های تجاری در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز پا به عرصه گذاشت. به نظر می رسد اولین شیوه برای تبلیغ، استفاده از پست الکترونیک بوده باشد اما با اضافه شدن فناوری وب به اینترنت، تبلیغات اینترنتی به شکل امروزی آن آغاز شد.
ویژگی ها و ضرورت های مهم تبلیغات اینترنتی

در مقایسه با تبلیغات سنتی، تبلیغ در اینترنت از مزیت های قابل ملاحظه ای برخوردار است از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ایجاد ارتباط دوطرفه با مخاطب
ایجاد یک پیوند مستقیم به فهرست محصولات
توانایی هدف گیری ایستا و پویای مشتریان
دسترسی جهانی و شبانه روزی
ارسال و نگهداری و به روزرسانی آسان
قابلیت اندازه گیری و ردگیری بالا
طراحی پیام آگهی و قابلیت فروش
هزینه کم تبلیغ در اینترنت نسبت به سایر رسانه ها
دستیابی به بازار جدید در حال گسترش
اطلاع رسانی کامل و سریع
نظارت و ارزیابی دقیق و بدون واسطه
ایجاد یک پیوند مستقیم به فهرست محصولات
مدل های تبلیغات اینترنتی

طی یک دهه ای که از پیدایش پدیده تبلیغات اینترنتی می گذرد، روش ها و مدل های مختلفی برای انجام تبلیغات در اینترنت ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه تنها به «بنر» اشاره می شود.


بنر


بنر عبارت از یک تصویر گرافیکی کوچک و معمولاً مستطیلی است که به یک پایگاه اینترنتی دیگر متصل می شود. ابعاد مختلفی دارد اما به طور متوسط دارای طول ۴۶۰ پیکسل و عرض ۶۰ پیکسل است.

بنرها اولین شکل از تبلیغات بودند که به طور گسترده در اینترنت مورد استفاده قرار گرفتند و امروزه از معروف ترین و پرکاربردترین انواع تبلیغات اینترنتی به شمار می رود.

بنرها دارای انواع مختلف و متفاوتی هستند و می توان آنها را به دو صورت زیر دسته بندی کرد.

۱) بنرهای ثابت

۲) بنرهای متحرک (انیمیشنی)

۳) بنرهای تعاملی (دارای غنای رسانه ای)

بهره مندی بیشتر از تبلیغات بنر

تجربه نشان می دهد که استفاده هوشمندانه از بنر به ویژه در معرفی نام تجاری (برند) و پیشبرد فروش بسیار موثر است.

براساس آمار سازمان بین المللی تبلیغات (IAB) در سال ۲۰۰۰ میلادی تبلیغات از طریق بنر ۴۷ درصد کل تبلیغات آنلاینی را تشکیل داده است. به ویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال ۲/۸ میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می بریم بنابراین تبلیغات از طریق بنر می تواند و باید بخشی از راهبرد تبلیغاتی شما باشد .

پیشنهاد : برای آگهی محصولات خود می توانید از سایت آگهی و آگهی رایگان استفاده کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: آگهی , آگهی رایگان , سایت آگهی , خرید , فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی
حتما می دانید که یکی از ارکان ساخت هر خانه ای وجود پنجره است و پنجره ها می توانند بخشی از زیبایی هر خانه را تامین کنند.


البته زمانی این زیبایی دو چندان می شود که پرده های زیبا بر آنها آویخته باشد. پرده ها در کنار طرح و سبکی که یک پنجره دارد، می توانند بر زیبایی ویژه پنجره ها بیفزایند استفاده از پرده هایی که با طرح و رنگ و چیدمان خانه شما تناسب بیشتری داشته باشد، نیازمند رعایت یکسری نکات است. اول اینکه پرده ای که برای خانه خود انتخاب می کنید، متناسب با چیدمان خانه شما باشد، دوم اینکه چه پرده های خانه برعهده دارند. پرده می تواند شکل و سبک مختلفی داشته باشد. سبک و شکل پرده را می توانید متناسب با دیگر وسایل خانه خود هماهنگ کنید.
علاوه بر جنبه های زیبایی شناختی، پرده ها سلیقه و علاقه شما را نیز به اطرافیان نشان می دهند. درواقع پرده ها و رنگ ها و طرح های آنها روحیه و حال و هوای خاص شما را به بیننده نشان می دهد. به همین دلیل باید تلاش کنید که نهایت سلیقه تان را در انتخاب نوع پرده خانه خود به خرج دهید.



شاید نیازی نباشد برای انتخاب، خرید و نصب پرده های منزلتان متحمل هزینه گزافی شوید؛ کافی است به این نکات توجه کنید.


10 نکته که در انتخاب و نصب پرده دلخواهتان به شما کمک می کند:

1. در زمان تهیه پرده مطمئن شوید متراژ مناسبی انتخاب می کنید.

طول پرده ها برای ایجاد چین های مطلوب حدود دو و نیم برابر طول پنجره است.


2. اگر اتاق نورانی و روشن می خواهید از پرده حریری و شیشه ای استفاده کنید.

3. هرگز نگران بزرگی پنجره ها نباشید.
چنین مسئله ای مثل "زیادی زیبا بودن" است! اگر نمی خواهید یک فضا را پوشیده از پرده کنید، تنها کافی است از پارچه ای استفاده کنید که با رنگ دیوارها همخوان باشد و تضاد چندانی با آن ایجاد نکند.


4. مطمئن شوید که پرده ها با سایر مبلمان همخوانی دارد.
هر اتاق دارای 4 عنصر اصلی است: سقف، دیوار، کف و مبلمان. اما برای دکور کردن بهتر است که تاکید تنها بر یکی از این موارد باشد و سایر عناصر به عنوان تقویت کننده عمل کند. بنابراین اگر انتخاب شما پرده ای با پاچه پلنگی است، از مبل هایی ساده تر استفاده کنید.



5. انتخاب میان پرده مدل رومی و یا کرکره چوبی به میزان نور مورد نیاز و فضای خصوصی مورد نیاز شما بستگی دارد.

با وجود شباهتی که میان این دو پرده است، کرکره چوبی در تنظیم نور مورد نیاز و مطلوب بسیار کارا تر است.


6. پرده پارچه ای و کرکره می تواند در کنار هم مورد استفاده قرار گیرد.
این دو نوع پرده کاملا متفاوت به نظر می رسد. اینکه کدام را انتخاب می کنید به سلیقه شما و کاربردی که مد نظرتان است بستگی دارد. اما جالب اینجاست که برای استفاده از این دو پرده در کنار هم هیچ ممانعتی وجود ندارد.


7. برای اتاق خواب ها، از پرده شِید و تاریک کننده استفاده کنید.
این نوع پرده ها ضخامت بیشتری دارند و می تواند اتاق را کاملا تاریک کرده و فضایی مطلوب برای خواب و استراحت شما فراهم کند.

8. بلندای پرده، کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.
پرده بلند می تواند کاملا مماس بر زمین باشد و یا روی زمین کشیده شود. همچنین پرده می تواند تنها فضای پنجره را پوشش دهد و یا سطحی از دیوار را نیز بپوشاند.


9. برای حاشیه پنجره و یا چوب پرده، 2 و نیم سانت عرض کافی و شیک است.
این اندازه، پنجره خانه را کلاسیک و شیک می کند.

10. همیشه پرده را تا جایی که ممکن است نزدیک به سقف نصب کنید.


قاعدتا برای دسترسی به پرده (در بالای آن) تنها به دو سانتی متر فضا احتیاج دارید. با نصب پرده در ارتفاع بالا، دیوار را کشیده تر نشان می دهید و به ابهت پرده و اتاق می افزایید.



پرده آلومینیوم
این پرده های سبک وزن بیشتر در نوع کرکره ای دیده می شوند. تنوع رنگ دارند و قابل هماهنگ کردن با قسمت های مختلف خانه هستند. این پرده بیشتر برای قسمت هایی چون سالن های رو به حیاط مناسب است. زیرا نور آفتاب رنگ انها را از بین نمی برد و در مقابل نور آفتاب دوام خوبی دارند. نیاز به زیر پرده ای نیز ندارند.

پرده پارچه ای
پرده های پارچه ای طیف گسترده ای را دربر می گیرند. از حریرهای نازک وتورهای ظریف گرفته تا پارچه های مخملی ضخیم. هر یک از این جنس ها در قسمت های مختلف خانه کاربرد دارند.

پرده های ضخیم مخمل برای اتاق پذیرایی مناسبند. البته حتما باید آنها را با زیرپرده ای استفاده کنید تا دوام بیشتری داشته باشند. رنگ آنها را نیز باتوجه به سلیقه خود می توانید از رنگ های گرم و تیره تا رنگ های روشن و سرد انتخاب کنید. اگر روحیه ای هنری دارید و علاقه به رنگ وجهه بارز روحیه شماست بهتر از رنگ های شاد و مفرح استفاده کنید. برعکس اگر روحیه شاعرانه دارید، رنگ های سرد وتیره برای شما گزینه های مناسبتری است.

لباس فاخر پنجره ها
پرده عموما برای پوشش پنجره به کار می رود و می تواند زیبایی منحصر به فردی به پنجره های اتاق ببخشد. پنجره ها به خاطر قابلیت باز و بسته شدن، در نما و ظاهر پرده ها تاثیر زیادی دارند. شما با به کار بردن پرده می توانید حتی نقص های پنجره خود را بپوشانید.

همچنین پرده باعث زیبا شدن دو چندان پنجره ها می شود. آنچه قبل از هر چیزی در چیدمان یک خانه به چشم می آید، پرده، رنگ آن و نوع چیدمان آن است. پس نباید از نقش تعیین کننده پرده در خانه غافل باشید. همیشه هنگام خرید پرده، نوع پنجره خانه خود را به یاد داشته باشید.

پنجره خانه شما ممکن است بالارونده باشد و یا رو به پایین باز شود. از طرفی ممکن است عمومی یا افقی باز شود. توجه به سبک پنجره های راهنمای شما در خرید پرده مناسب است.

پنجره های ناموزون
اگر شما در خانه ای قدیمی زندگی می کنید که پنجره هایش از شکل افتاده است، اصلا نگران نباشید. هیچ احتیاجی هم به تعویض پنجره ها و صرف هزینه اضافی ندارید. شما می توانید با انتخاب چوب پرده های عریض تر و بلندتر از پنجره خانه خود، پرده ای بزرگتر از اندازه پنجره انتخاب کنید و بدین وسیله ناموزونی پنجره خود را بپوشانید.

همچنین می توانید یک پنجره باریک را با یک پرده پهن، عریض جلوه بدهید. از طرفی شما م یتوانید پرده را بالاتر از بلندی پنجره های کوتاه نصب کنید و آنها ر ابلندتر نشان دهید. در خانه های قدیمی پیش م یآید که بعضی وقت ها دو پنجره به فاصله نزدیکی از هم قرار گرفته اند و اگر بخواهید برای هر کدام پرده ای نصب کنید، شکل زیبایی ندارد.

در این مواقع بهتر است که برای هر دو، یک پرده نصب کنید و به این ترتیب هم هزینه کمتری پرداخت می کنید و هم زیبایی خاصی به این دو پنجره می بخشید.

رسمی یا خودمانی
جنس پرده خانه شما رسمی بودن یا خودمانی و راحت بودن شما را نشان می دهد. البته جنس پرده رابطه مستقیمی با هزینه و بودجه شما نیز دارد اما نکته اساسی این است که مهمترین مسئله در زیبایی پرده نوع چیدمان و تناسب آن در خانه شماست و نه مقدار هزینه ای که برای خرید آن پرداخته اید.

شما می توانید باانتخابی بجا، پرده ای زیبا و رویارویی برای خانه خود انتخاب کنید بدون اینکه متحمل هزینه اضافی شده باشید. مشهورترین پارچه هایی که برای پرده ها استفاده می شود، از جنس حریر نازک، تور، ساتنیا مخمل های ضخیم است. بسته به فصل استفاده ومکان پنجره، نوع و جنس پارچه متفاوت است. هیچگاه لازم نیست که پارچه های مخمل را برای آشپزخانه استفاده کنید زیرا تنها انها را هدر داده اید.


بسته به حال و هوایی که دوست دارید در خانه شما برقرار باشد می توانید جنس پرده ها را از نازک تا ضخیم انتخابکنید. خوبی پرده های نازک این است که بخش زیادی از نور خانه را تامین و حالت رخوت و کسلی را از خانه شما دور می کند. از طرفی پرده های ضخیم کاهش و افزایش دمای خانه شما را به خوبی برعهده می گیرند و تنظیم کننده خوبی در این مواقع هستند.

آفتاب و پنجره
هنگام انتخاب پرده برای خانه، دقت داشته باشید که برای همه پنجره ها از یک جنس پارچه استفاده نکنید. پنجره ای که در معرض تابش شدید آفتابقرار دارد، پارچه ای ضخیم تر می طلبد و برای پنجره های رو به سایه پارچه های نازک مناسب است.

همچنین پرده هایی که برای پنجره ها می خرید جنس و طرح متفاوتی با پرده هایی که برا ی جداسازی اتاق ها از سالن استفاده می کنید، خواهد داشت. پرده های مخملی با رنگ های کلاسیک برای خانه های بزرگ مناسب است و پرده های ساده و نازک برای خانه های کوچک و ویلایی.


به علاوه زیبایی
اگر از طرح و نقش پرده خانه خود خسته شده اید، لازم نیست که دوباره اقدام به خرید پرده بکنید، برای اینکه حالت متفاوت و زیبایی به پرده خانه خود بدهید، می توانید روی پرده هایی که قابلیت دارند، انواع طرح های گلدوزی یا سکه و دکمه دوزی انجام بدهید و آنها را از یکنواختی نجات دهید و خودتان را نیز در فضایی متفاوت و زیبا قرار دهید.



زمان مناسب برای نصب پرده
زمان نصب پرده در خانه چه هنگامی است؟ ممکن است به تازگی به خانه جدید خود نقل مکان کرده باشید و یا خانه خود را رنگ آمیزی کرده باشید و یا بخواهید خانه خود را گردگیری کنید. در این صورت همیشه به یاد داشته باشید که آخرین چیزی که باید به مرتب کردن و نصب کردن آن بپردازید، پرده پنجرههاست. زیرا شستن و تمیز کردنپرده زمان بر و به نسبت پرهزینه است.

پس بهتر است حواستان باشد که حتما پرده را در آخرین مرحله از گردگیری خانه آویزان کنید. از طرفی تا رنگ دیوارها به طور کامل خشک نشده، پرده ها را نصب نکنید.


پرده آشپزخانه نیز نباید تا پایین پنجره برسد زیرا معمولا مقدار زیادی چربی را به خود جذب می کند. به ویژه اگر پرده شما در قسمت بالایی هود و یثا در کنار هود آشپزخانه نصب شده باشد، حتما باید پرده را بافاصله از قسمت انتهایی پنجره نصب کنید.


:: برچسب‌ها: دوخت پرده , نصب پرده , پرده سرا , پرده شید , کرکره ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی

چند توصیه ساده برای خرید لوازم خانگی






وقتی برای خرید لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، اجاق گاز یا جاروبرقی به بازار میروید چه چیزی برایتان از همه مهمتر است؟ این که بتوانید کالای مورد نظرتان را با ارزانترین قیمت خریداری کنید؟ یا این که آن کالا دارای یک علامت تجاری (برند) خاص باشد؟ به هرحال برای خرید لوازم خانگی ابتدا به نیاز خود فکر کنید و وسیله ای را انتخاب کنید که نیازتان را برآورده کند، با میزان مصرف و تعداد افراد خانواده تان متناسب باشد و مصرف انرژی کمی هم داشته باشد.

خرید یخچال: برای خرید یخچال توجه به ظرفیت و میزان مصرف برق اهمیت زیادی دارد. توجه به محلی که باید یخچال را در آنجا قرار دهید نیز مهم است تا بدانید یخچالی که قرار است خریداری شود چه اندازه باشد. از آنجا که باز و بسته کردن در یخچال باعث استهلاک، فعالیت بیشتر موتور یخچال و همچنین مصرف برق بیشتری می شود، بهتر است تا حد امکان از یخچال هایی استفاده کرد که روی در آن آبسرد کن و یخ ساز وجود دارد.

خرید ماشین لباس شویی:حداکثر مصرف ماشین لباس شویی حدود ۳۵ کیلو وات در ساعت است که بیشتر این انرژی صرف گرم کردن آب می شود. بنابراین در مورد خرید این وسیله نیز توجه به برچسب انرژی بسیار مهم است. در حال حاضر ماشین های لباس شویی موجود در بازار به دو شکل تمام خودکار و نیمه خودکار است؛ نوع نیمه خودکار نیز به دو صورت دو قلو (دارای قسمت شست وشوی لباس) و قسمت خشک کن لباس و نوع ساده است. برای خرید توصیه می شود ظرفیت ماشین لباس شویی را مطابق با تعداد نفرات خانواده و مقدار لباس های کثیف در هر هفته انتخاب کنید. اگر خانواده ای کم جمعیت دارید نوع ۵ کیلوگرمی ماشین لباس شویی مناسب است و اگر پرجمعیت هستید بهتر است نوع ۷ کیلوگرمی را انتخاب کنید.

خرید اجاق گاز: برخی اجاق گازها دارای پیلوت است که برای ایمنی اجاق تعبیه شده است با این کار زمانی که گاز قطع شود و بعد از مدتی وصل شود و یا کتری آب یا شیرجوش سر برود و شعله را خاموش کند، بعد از چند ثانیه پیلوت فعال می شود و جریان گاز را قطع می کند. پس در خرید اجاق گاز به این موارد هم توجه کنید.

خرید جاروبرقی: برای خرید یک جارو برقی باید به متراژ خانه، تعداد فرش، میزان کثیفی، تعداد جمعیت خانواده و تعداد دفعاتی که خانه تان را جارو می کنید توجه کنید.اگر مساحت خانه زیر ۶۰ متر باشد جارو برقی با توان ۱۳۰۰ وات، برای خانه هایی با مساحت ۶۰ تا ۹۰ متر ۱۵۰۰ وات، برای متراژ ۹۰ تا ۱۲۰ متر ۱۷۰۰ وات و برای خانه هایی با متراژ بالاتر از ۱۲۰ متر و با ریخت و پاش بیشتر جاروبرقی با توان ۲۰۰۰ و ۲۲۰۰ وات انتخاب مناسبی است.

 



:: برچسب‌ها: خرید وازم خانگی , خرید یخچال , خرید اجاق گاز , لوازم برقی آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی


بارها مشاهده شده مدیران شرکت‌ها و کارگزاران تبلیغات با وجود صرف هزینه‌های گزاف در بخش معرفی و تبلیغات، از عدم بازدهی مناسب و نتایج غیرسودمند حرکت‌های تبلیغاتی خود ناراضی هستند. در این‌جا سعی داریم با هدف افزایش بازده سیاست‌های تبلیغاتی به اختصار فهرست ۱۰ اشتباه اصلی را که باید از ارتکاب آن‌ها خودداری کرد مورد بررسی قرار دهیم.

۱) تلاش برای دستیابی به هدف‌های لحظه‌ای و خشنودی‌های مقطعی

عموما آن دسته از آگهی‌های تبلیغاتی که بر پایهء سیاست‌های زودگذر و با هدف واکنش فوری از سوی مردم تنظیم و به مورد اجرا در می‌آید به همان نسبت نیز به محض انقضای دورهء معین در طرح پیشنهادی به سرعت به فراموشی سپرده می‌شوند. این واقعیتی است که بعضی مدیران شرکت‌ها و مجریان تبلیغات به جای صرف زمان مناسب و کافی جهت انتشار موارد تبلیغاتی خود و به دست آوردن بازده مناسب سعی دارند با فوریت هر چه تمام‌تر و در کم‌ترین زمان ممکن به حد مطلوبی از بازدهی نایل شوند. در صورتی که معمولا افق دید و سطح نیازها و انتظارات کارگزاران تبلیغات با آنچه در ذهن مشتری می‌گذرد متفاوت است.

۲) سعی در جذب هر چه بیش‌تر مردم بدون توجه به برآیند منافع حاصله

به منظور کاربست یک ترکیب رسانه‌ای موثر و کارساز هر یک از اجزا و عناصر در ترکیب باید با تکرار مناسب خود ذهنیت پایدار و خوشایندی را در مشتریان ایجاد کنند. با این حال غالبا در به کارگیری ترکیب رسانه‌ای دستیابی به تعداد هر چه بیش‌تر مخاطب با تکرار ناکافی به مرحلهء اجرا در می‌آید. در هر حال فراموش نکنیم که هزینهء ترغیب ۱۰۰ درصد مردم به پیمودن ۱۰ درصد مسیر مورد نظر ما با این‌که ۱۰ درصد مردم را جذب کرده و به ۱۰۰ درصد نتایج مورد نظر نایل شویم با هم برابر است.

۳) ادعای صاحبان کسب و کار مبنی بر وقوف کامل بر همهء آنچه باید دانست

عموما مدیران و صاحبان کسب و کار با چنین دیدگاهی به تدریج از درک جایگاه و چگونگی عملکرد شرکت و محصول تولید‌ی‌شان از منظر افکار عمومی خارج از محدودهء کاری خود عاجز می‌شوند. در چنین شرایطی مدیر مربوطه از داخل مجموعهء خود به محیط خارج و آنچه در بیرون می‌گذرد نگاه کرده و سعی دارد خود را برای فردی که از پشت دیوارهای شرکت به داخل توجه دارد توصیف کند. در صورتی که بهتر است به جای قرار گرفتن در داخل موسسه و نگاه به بیرون، خود را در بیرون موسسه فرض کرده و از آن‌جا با نگاه به داخل، مناسبات را مورد ارزیابی و قضاوت قرار دهد.

۴) ادعاهای تکراری و بی‌اساس

تبلیغ‌کنندگان غالبا با طرح شعارهای کلیشه‌ای و خسته‌کننده ادعا می‌کنند که آن‌ها دنبال آن چیزی هستند که مشتری می‌خواهد مثل بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت، اما هیچ‌گونه اقدام عملی و شاهدی برای اثبات ادعای خود ارایه نمی‌دهند. در صورتی که باید به آنچه اظهار می‌کنند ایمان داشته باشند. بنابراین چنانچه در آگهی‌های تولیدی و منتشر شده، اطلاعات جدید و چشم‌اندازهای بدیعی را از محصول و خدمات مورد عرضه ارایه ندهید منتظر عواقب و نتایج منفی آن ‌باشید.

۵) استفادهء نامناسب از رسانه‌های غیرنافذ و محرک

رسانهء غیرنافذ و فاقد ویژگی‌های رسوب‌کنندگی در اذهان عمومی نظیر برخی روزنامه‌ها و یلو پیج‌‌ها (Yellow Page) بیش‌تر در مواقعی مورد استفاده واقع می‌شوند که خریداران در جست‌وجو‌ی محصولی برای خرید هستند.از این رو این دسته از رسانه‌ها به دلیل ویژگی‌های ذاتی و تعریف شدهء خود در قلمروی ارتباطات قادر نیستند قبل از ایجاد نیاز از سوی مشتری وی را بدون دعوت قبلی ترغیب و تحریک کنند بنابراین کم‌تر در جهت فضاسازی و مهیا کردن شرایط لازم جهت معرفی و فروش محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی که استفاده از رسانه‌های محرک و رسوب‌کننده نظیر رادیو و تلویزیون قلب مشتریان را قبل از حضور در بازار و احساس نیاز و درخواست محصول از سوی ایشان تسخیر می‌کنند.

۶) تولید آگهی- به جای طرح‌ریزی مبارزهء تبلیغاتی

این تصور احمقانه‌ای است اگر خیال کنیم یک آگهی به خودی خود می‌تواند تمام ماجرا را بازگو کند، در صورت داشتن چنین تصوری موثرترین - ترغیب‌کننده‌ترین و به یاد ماندنی ترین آگهی‌ها مثل کرگدنی عمل می‌کند که تنها بر یک نقطه حریف فشار وارد می‌آورد.در صورتی که یک تبلیغ‌کننده با ۱۷ موضوع و عنصر متفاوت برای بازگویی باید حداقل یک طرح در قالب مبارزهء تبلیغاتی با آمیزه‌ای از حداقل ۱۷ مضمون آگهی متفاوت را مهیا کند تا با تکرار هر یک از آن‌ها پیام مورد نظر خود را در ذهن مشتریان رسوب داده و آن را تحکیم و قوام بخشد.

۷) بها دادن بیش از اندازه -به هدف‌گذاری‌های کیفی

بسیاری از مجریان تبلیغات و حرفه‌ای‌های رسانه در مورد سطح کیفی و تیپ شخصیتی مخاطبان خود ارزش و اهمیت بیش از اندازه‌ای قایل می‌شوند. در صورتی که اثر مخرب اظهارات اشتباه و ادعاهای کذب بر رقابت تبلیغاتی ما بیش‌تر از جذب اشتباهی مخاطب و گروه‌های غیرهدف خواهد بود، زمانی که مشاهده کنیم چه بسیار مردمی هستند که با اظهارات صحیح و واقع‌بینانهء ما در زمرهء افراد و گروه‌های هدف و مورد نظر ما قرار می‌گیرند قطعا به این نتیجه خواهیم رسید که همیشه جانب صداقت را رعایت کرده و از مسیر تعادل در بیان اظهارات خود خارج نشویم.

۸) تولید زیاد آگهی بدون توجه- به بازتاب‌های ترغیبی و اقناعی

بسیاری از آگهی‌هایی که امروزه تولید و منتشر می‌شوند بیش از آن که جنبهء ترغیبی، اقناعی و متقاعدکننده داشته باشند بیش‌تر به جنبه‌های نوآوری و خلاقیت در تهیهء آن‌ها پرداخته می‌شود. آگهی‌هایی که با ساختار حیله‌گرانه، خنده‌دار، اغواگر و در عین حال با افکت‌های خلاقانه تولید و پخش می‌‌شوند اثربخشی عمیق در پی نداشته و نمی‌توانند نقش آگهی‌هایی را ایفا کنند که جنبه باورمند، به یاد ماندنی، اطلاع‌دهنده، تعلیم‌دهنده و ترغیب کننده دارند.

۹) اشتباه‌گرفتن واکنش مخاطبان- با نتایج تبلیغات

هدف تبلیغات عبارت است از تشریح جایگاه و معرفی توانمندی‌های شرکت شما و ایجاد روشنگری‌های لازم در مورد شرایط و موقعیت منحصر به فرد شما در زمینهء فروش.متاسفانه بسیاری از مجریان تبلیغات صرفا شنیده‌ها و توصیه‌های دریافتی از مردم و اطرافیان خود را ملاک لازم جهت ارزشیابی تبلیغات خود قرار داده و بر مبنای این گونه قضاوت‌ها و طرح دیدگاه‌ها اقدام به تولید آگهی می‌کنند. در واقع زمانی که دچار نوعی با هم ریختگی روانی و سرگردانی می‌شویم نتایج حاصل از حرکت‌های تبلیغاتی خود را با واکنش‌های مخاطبان اشتباه می‌گیریم. به گونه‌ای که برای جبران مافات و جلب‌نظر هر چه بیش‌تر مخاطب به سراغ تولید آگهی‌هایی می‌رویم که هیچ چیزی برای گفتن ندارند.

۱۰) بازاریابی براساس موقعیت‌ها و مناسبت‌های ویژه

موقعیت‌ها و مناسبت‌های ویژه بر مبنای توانایی‌شان در کمک به شما به منظور این که به روشنی موقعیت بازار خود را تعریف کرده و ادعاهای خود را هر چه بیش‌تر به طور علنی ثابت و به منصهء ظهور درآورید باید مورد قضاوت و ارزیابی قرار گیرد. اگر یک درصد مردم که آگهی شما را در ارتباط با یک مناسبت ویژه شنیده‌اند واکنش مثبت نشان داده و تصمیم آمدن به مراسم شما را بگیرند باید به دنبال آن باشید تا از ایستگاه‌های مختلف سطح شهر مردم را با اتوبوس برای اجابت دعوتتان جمع‌آوری کنید. در این صورت سرمایه‌گذاری واقعی و نقطه عطف توجه شما کماکان روی ۹۹ درصد باقی مانده خواهد بود. فکر می‌کنید مشکل کار کجاست و در آگهی‌تان با آن‌ها چه چیز را در میان گذاشته‌اید که پاسخی مناسب به دعوت شما نداده‌اند؟

پیشنهاد : با بررسی اهداف خود و با توجه به افزایش بازدید صفحات اینترنتی، با درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی، آگهی خود را در سایت تبلیغات رایگان تبیلغ کنید.



:: برچسب‌ها: ثبت آگهی رایگان , درج آگهی رایگان , تبلیغات رایگان , تبلیغات اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی

۵ کاری که می توانید با بلوتوث انجام دهید

۵ کاری که می توانید با بلوتوث انجام دهید


مطمئنا لپ تاپ، گوشی های هوشمند و تبلت تان دارای بلوتوث هستند. بلوتوث یک روش برای ارتباط دستگاه ها بصورت بی سیم است. کارهای زیادی می توان بوسیله بلوتوث انجام داد. برای اینکه دو دستگاه بلوتوثی بتوانند باهم کار کنند باید آنها را باهم جفت کنید. برای مثال می توانید موس بلوتوثی را با لپ تاپ تان، هدست بلوتوثی را با گوشی تان، یا گوشی هوشمندتان را با لپ تاپ تان جفت کنید.

 انتقال اطلاعات بین موبایل و کامپیوتر بصورت بی سیم

شما می توانید گوشی هوشمند یا تبلت و یک لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی دارای بلوتوث را با یکدیگر جفت کنید و از بلوتوث برای ارسال و دریافت فایل ها استفاده کنید. اگر کابل USB تان را ندارید یا فقط تمایل به انتقال فایل ها بصورت بی سیم دارید، این مساله می تواند برای شما مفید باشد. شاید روش مناسبی برای انتقال حجم بزرگی از فایل های موسیقی نباشد اما می تواند برای ارسال و دریافت چند عکس مناسب باشد.

 
باید هم دستگاه موبایل و لپ تاپ تان را طوری تنظیم کنید که بتوانند همدیگر را پیدا کنند در اینصورت دستگاه ها از طریق بلوتوث می توانند با همدیگر ارتباط برقرار کنند. بعد از برقراری اتصال می توانید از طریق Bluetooth File Transfer یا انتخاب گزینه های Send a File و Receive a File از آیکن بلوتوث در سیستم تان اقدام به ارسال و دریافت فایل ها بصورت بی سیم کنید.

 انتقال فایل ها بین کامپیوترها بصورت بی سیم

 دو کامپیوتری که دارای بلوتوث هستند نیز می توانند باهم جفت شوند و به شما امکان ارسال و دریافت اطلاعات را بصورت بی سیم می دهند. اگر کامپیوترتان در یک مکان هستند و نمی خواهید از کابل استفاده کنید براحتی می توانید فایل ها را بین شان انتقال دهید حتی اگر در دو شبکه جدا قرار داشته باشند.

به اشتراک گذاری شبکه اینترنت

Tethering عمل به اشتراک گذاری اتصال شبکه یک دستگاه با دستگاه دیگر است که از طریق آن می توانید به اینترنت وصل شوید. Tethering معمولا برای دسترسی به اینترنت روی یک لپ تاپ بوسیله یک گوشی هوشمند … استفاده می شود.

 مردم معمولا از Wi-Fi برای به اشتراک گذاری اتصال گوشی هوشمندشان استفاده می کنند اما شما می توانید این کار را از طریق بلوتوث انجام دهید.
 
اتصال لوازم جانبی بصورت بی سیم

بلوتوث رایج ترین وسیله برای اتصال بی سیم لوازم جانبی به گوشی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ است. برای این منظور نیازمند لوازم جانبی که دارای بلوتوث اند، هستیم. انواع مختلفی از لوازم جانبی دارای بلوتوث وجود دارند:

 هدست:

 این ابزار با گوشی همراه تان جفت شده و می توانید بوسیله ان تماس های تلفنی را بصورت بی سیم داشته باشید.
ابزارهای شنیداری دیگر: هدست تنها ابزار شنیداری موجود نیست. شما می توانید از هدفون های بلوتوثی برای اتصال به کامپیوتر، بلندگو و… استفاده کنید و موزیک مورد علاقه خود را به صورت استریو گوش دهید.

برای خواندن ادامه مطلب به آدرس زیر مراجعه کنید.

مرکز118

 



:: برچسب‌ها: آگهی رایگان،مرکز 118تهران،اصفهان،مشهد،اهواز؛شیراز،بانک اطلاعات مشاغل تهران واصفهان،آگهی ها،نیازمندیهای همشهری ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی

رازهای مخفی درباره ی گوشی اندروید

رازهای مخفی درباره ی گوشی اندروید


هیچ اهمیتی ندارد که چقدر گوشی اندروید خود را دوست دارید، اما همیشه این احتمال هست که گوشی شما قابلیت‌هایی داشته باشد که شما از آن‌ها آگاه نباشید؛ مثلا ‌‌چقدر از دکمه‌های گوشی اندروید خود ‌می‌دانید؟ آیا می‌دانستید این دکمه‌ها پنج کارایی اساسی دارند که همه از آن‌ها با خبر نیستند؟!

1– عکاسی از صفحه نمایش گوشی

بدون ‌هیچ ابزار یا App جانبی می‌توانید ‌آنچه ‌روی صفحه نمایش شما دیده می‌شود، عکاسی کنید یا به اصطلاح Screenshot بگیرید. ترکیبی از دکمه‌ها از صفحه نمایش شما عکاسی و آن را در گالری ذخیره می‌کند.

 برای این کار کافی است، ‌دکمه‌های Power و صدای پایین را همزمان فشار داده و برای یک یا دو ثانیه نگه دارید.


2– انجام یک Reboot یا راه‌اندازی دوباره گوشی

مراقب باشید ‌زمانی که از صفحه نمایش خود Screenshot می‌گیرید، دکمه‌ها را بیش از حد نگه ندارید. تنها تفاوت بین گرفتن عکس از صفحه نمایش گوشی و Reboot کردن آن، زمان است. همین ترکیب برای راه‌اندازی دوباره گوشی اندروید به کار می‌رود، تنها لازم است که دکمه‌های Power و صدای پایین را برای مدت زمان حدود ۱۰ ثانیه نگه دارید.

 3 ـ قطع سریع تماس

شما به سادگی می‌توانید یک تماس را با فشار دادن دکمه Power پایان دهید، یا آن را بدون جواب دادن رد کنید. این کار از آنچه که فکر می‌کنید، بیشتر به درد می‌خورد. تصور کنید در یک جلسه مهم هستید و فراموش کرده‌اید تا گوشی هوشمندتان را که در جیب شماست، در حال ساکت قرار دهید.

برای خواندن ادامه مطلب به آدرس زیر مراجعه کنید.

مرکز118

 

 



:: برچسب‌ها: بانک اطلاعات مشاغل تهران واصفهان , آگهی ها , نیازمندیهای همشهری , صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی

15 جمله‌ی شگفت‌انگیز یک «نابغه‌ی فروش»

15 جمله‌ی شگفت‌انگیز یک «نابغه‌ی فروش»



بسیاری اوقات در گفت‌وگو با مشتری‌ها، پرسش‌ها و صحبت‌هایی پیش کشیده می‌شود که فروشندگان معمولی، پاسخ‌هایی کلیشه‌ای و اغلب نچسب به آنها می‌دهند. اما فروشندگان نابغه چگونه به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهند؟ پانزده جملۀ شگفت‌انگیز آنها را در ادامه می‌خوانید.

۱
فروشندگان معمولی می‌گویند: «نمی‌دانم».
فروشندگان نابغه می‌گویند: «متشکرم، پرسش خوبی است. اجازه بدهید پاسخ آن را برای شما پیدا کنم.»

۲
فروشندگان معمولی می‌گویند: «جنس فروخته‌شده پس گرفته نمی‌شود.»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «اجازه بدهید ببینیم اگر مطابق میل شما نیست، چطور می‌توانیم رضایت شما را جلب کنیم.»

۳
فروشندگان معمولی می‌گویند: «خونسرد باشید.»
فروشندگان نابغه می‌گویند: «من از شما عذرخواهی می‌کنم.»

برای خواندن ادامه مطلب به آدرس زیر مراجعه کنید.

مرکز118

 

 



:: برچسب‌ها: آگهی ویژه , آگهی رایگان , مرکز 118تهران , اصفهان , مشهد , اهواز؛شیراز , بانک اطلاعات مشاغل تهران واصفهان , آگهی ها , نیازمندیهای همشهری , صنعت , صنا ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی

10 كلید طلایی بازاریابی

 

10 كلید طلایی بازاریابی



اگر شما فروشنده هستید یا اینكه تولیدی دارید یا به هر شغل دیگری كه با بحث فروش سر و كار دارد مشغول هستید، مطمئنا برای فروش كالا یا خدمات خود برنامه‌ریزی كرده‌اید. البته اگر این برنامه مكتوب نشده باشد، مسلما در ذهن خود برای این امر مهم یعنی فروش، برنامه‌هایی دارید.

10 نكته‌ای كه در ادامه از آن به عنوان كلید یاد شده از موارد اثربخش در بازاریابی و فروش موفق هستند، اما متاسفانه در اكثر مواقع در برنامه‌ریزی‌های بازاریابی فراموش می‌شوند. مطمئنا اكثر مواردی كه ذكر می‌شود، اگر به صورت كارآمد در سازمان شما اعمال شود و با دیگر برنامه ها تطبیق داده شود، می‌تواند كمك شایانی به فروش شما بكند. كدامیك از موارد زیر را شما به كار می‌برید؟ از كدامیك غفلت كرده‌اید؟

 

كلید اول

با زیاد كردن محصولات و خدماتی كه ارائه می‌كنید خود را از خطر تغییرات ناگهانی مصون بدارید. همچنین شما می‌توانید با داشتن روش‌های مختلف بازاریابی و فروش نیز از تاثیرات تغییرات ناگهانی در امان باشید. در این صورت اگر تغییری اتفاق افتاد مثلا رقیب جدیدی وارد بازار شد یا سلیقه مشتری تغییر پیدا كرد، شما فقط قسمت كوچكی از بازار خود را از دست خواهید داد و صدمه قابل توجهی به كل تجارت شما وارد نخواهد شد.

برای خواندن ادامه مطلب به آدرس زیر مراجعه کنید.

مرکز118

 



:: برچسب‌ها: بانک اطلاعات مشاغل تهران واصفهان , آگهی ها , نیازمندیهای همشهری , صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی

9 گام طلایی برای جذب مشتری

9 گام طلایی برای جذب مشتری


1. برای جذب مشتری جدید هیچ گاه از مشتری قدیمی غافل نشوید

اگر چه جذب مشتری جدید کاری جذاب است ولی اگر مشتری قدیمی چنین بپندارد که اهمیت خود را از دست داده است از شما دور خواهد شد .

2.پس از بروز مساله(از نظر ارتباط با مشتری)هر چه سریع تر آن را حل کنید

هیچ سازمان، کالا یا خدمتی نمی تواند برای همیشه کامل باشد. در ارتباط سازمان با مشتری امکان دارد، مساله یا شکایتی به وجود بیاید.اگر سازمانی بتواند ثابت کند که در برابر مشتری پاسخ گوست و برای او ارزش قائل شود، در آن صورت شکایت تبدیل به ابراز نظر مثبت و موجب افزایش وفاداری مشتری خواهد شد.معمولا افراد آخرین رویداد را بیشتر در ذهن خود نگه می دارند و اگر آخرین رویداد این باشد که سازمان برای حل مساله دریغ نکرده است، این اقدام میتواند موجب حفظ و تقویت ارتباط با مشتری شود.کل داستان در این است که مشتریان ناراضی بیش از مشتریان راضی، دوست و رفیق دارند.از همین دیدگاه تمایل بیشتری دارند که درباره حرکت نامناسب یک فروشگاه یا نارضایتی خود از یک محصول و خدمات به دوستان، خانواده و همتایان بگویند، ولی درباره خوبی سازمان یا فروشگاه سخن زیادی بر زبان نمیارند.

3.همیشه حالت بدون باخت به وجود بیاورید. هیچ گاه نباید مشتری بازنده باشد

اگر در یک معامله مشتری بازنده باشد، احتمال کمی وجود دارد که باز هم به آن فروشگاه مراجعه یا از همان محصول استفاده کند.در اینجا دو راه حل وجود دارد که هم مشتری و هم فروشنده می توانند برنده باشند: الف) فروشنده برای حفظ مشتری و افزایش وفاداری او در مواردی سود کم را تحمل کند.البته برای یک دوره کوتاه مدت. ب) دادن پاداش، بابت وفاداری مشتری که در نتیجه در هر معامله سود فروشنده اندکی کمتر می شود ولی با افزایش تعداد مشتری ها این کمبود جبران خواهد شد.

برای خواندن ادامه مطلب به آدرس زیر مراجعه کنید.

مرکز118

 



:: برچسب‌ها: آگهی ها , نیازمندیهای همشهری , بانک اطلاعات مشاغل تهران واصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی

12 درس خیلی ساده از گوگل ، به طور خلاصه
شرکت گوگل که توسط دو دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد در اواخر دهه نود میلادی تاسیس شد، به عنوان یکی از پیش قراولان خلاقیت در دنیای اینترنت شناخته شده است.



درس خیلی ساده از گوگل

از بنیانگذاران نوآوری دیجیتالی و از برترین کارآفرینان سرزمین صفر و یک. این شرکت ظرف کم تر از دو دهه، در فهرست ده پایگاه برتر اینترنت قرار گرفته است. اینترنتی که هم اکنون، بیش از سی میلیون پرتال در آن فعال هستند و به یک و نیم میلیارد کاربر از اقصی نقاط جهان سرویس می دهند. رقابت در این عرصه پر فراز و نشیب و دیجیتالی، بسیار دشوار است و دشوار تر از همه، قرارگیری در صدر جدول بهترین ها و قهرمانان دنیای وب است. رسیدن به پله های بالای جدول، نه با پول امکان دارد و نه با تبلیغات. نه با سیاست همراه است و نه با رفاقت. تنها یک فاکتور می خواهد و آن، نوآوری و خلاقیت است.

برگ برنده در دنیای پر زرق و برق و رقابتی عرصه دیجیتال، نوآوری و خلاقیت می باشد. گوگل توانسته است به معنی واقعی، خلاقیت و نوآوری در عرصه اینترنت را به ما آموزش دهد. از سرویس های گسترده و متنوع و جالب توجهش گرفته تا شیوه رفتار سازمانی و مدیریت آن در کسب و کار اینترنتی، همه و همه بر مبنای خلاقیت مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات شکل گرفته است.



درس های خیلی ساده از گوگل این پیام ها را به طور خلاصه برای ما دارد :

1-    مانند آمازون و علی بابا، انتخاب نام دامنه برگ برنده شما هست. از اسامی روتین و عرف خودداری کنید.

2-    کسب و کار دیجیتالی خلاقانه، یک باید در دنیای امروزی است.

3-    تغییر ایندکس سایت فراخور حال مخاطبان باید در دستور کار وب مستر قرار بگیرد.

برای خواندن ادامه مطلب به آدرس زیر مراجعه کنید.

مرکز118

 



:: برچسب‌ها: نیازمندیهای همشهری , بانک اطلاعات مشاغل تهران واصفهان , 118تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد