نوشته شده توسط : فرزانه امینی

روش صحیح قرار دادن لوازم آرایش بر روی میز

داشتن یک کشو، کیف آرایش یا کابینت لوازم آرایش مرتب، می‌تواند به آسان شدن زندگی شما کمک کند و صرفه‌جویی زیادی هم در زمان خواهد کرد. مقدار پول و زمانی که مرتب بودن برای شما می‌خرد غافلگیر کننده ست! در ادامه چند راهنمایی برای مرتب کردن لوازم آرایشتان را خواهید خواند.



چیدمان صحیح لوازم آرایش

اولین مساله‌ای که باید به آن توجه کنید چگونگی از بین بردن به هم ریختگی‌ها و منظم کردن آنچه دارید است. اغلب با گذشت زمان، ما لوازم آرایشی بیش از آنچه مورد نیازمان است انباشته می‌کنیم. ممکن است حتی متوجه داشته‌هایمان نباشیم و پولمان را برای خرید وسایل غیرضروری هدر دهیم.

از شر چیزهایی که نیازشان ندارید خلاص شوید

برای تسهیل کار نظم دادن، ابتدا همه‌ی محصولات آرایشی و دارویی که از تاریخ انقضاشان گذشته را از کشو، کابینت داروها یا کیف آرایشتان بیرون بریزید. اگر کالایی قدیمی‌تر از ۶ ماه بود، به علت مسائل بهداشتی و ایمنی آن را دور بیندازید. اگر هرکدام از کالاها ظاهر یا بوی طبیعی نداشتند نیز محض احتیاط آن را دور بیندازید.

اگر کالاهایی هنوز سالم‌اند ولی از آن‌ها استفاده ای نمی‌کنید، آن ها را در محل مخصوص خودشان جای دهید تا بعدا اگر تیپتان را تغییر دادید یا به تنوع نیاز داشتید استفاده‌شان کنید. محصولات آرایشی مورد استفاده‌تان را در جایی که دسترسی مناسبی برایتان دارد قرار دهید.

همیشه حواستان به زمانی که کالایی را باز کرده اید باشد

یک برچسب زیر کالایی که باز می‌کنید بچسبانید. وقتی بدانید کالاها چه زمانی منقضی می‌شوند کار تمیز و مرتب کردنشان بسیار آسان تر خواهد شد. وقتی محصولاتی را استفاده می‌کنید که کاربرد روزانه ندارند، یادتان می‌رود کی بازشان کرده بودید. کالاهایی مثل ماسک جلبک و برخی لایه بردارهای صورت، محصولاتی نیستند که بخواهید روزانه از آن‌ها استفاده کنید.

از صندوقچه‌ها و جاهای مناسب استفاده کنید

عاقلانه است که از جعبه‌ها یا صندوقچه‌های شفاف استفاده کنید تا بتوانید به راحتی ببینید چه چیزی داخلشان است. گروه بندی لوازم آرایشتان طبق زمانی از روز که استفاده‌شان می‌کنید می‌تواند به نظم بیشترتان کمک کند. اطمینان حاصل کنید که محصولات ایستاده و رو به بالا قرار گرفته باشند تا نشت نکنند. همچنین مراقب شت‌ها و وسایل ظریف باشید و آن ها را از وسایل سنگین که ممکن است به آن‌ها آسیب برسانند جدا نگه دارید.

خرید لوازم آرایشی
لوازم آرایش در تهران

 



:: برچسب‌ها: لوازم آرایشی , خرید لوازم آرایشی , لوازم آرایشی بهداشتی , لوازم آرایشی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی

اصولاً ماشین آلاتی که در کارگاه  و صنعت مورد استفاده قرار می گیرنند عبارتند از:

    ماشین آلات سنگین: مانند لودر، بلدوزر، گریدر، اسکریپر – غلتک، غلتک های استاتیکی و دینامیکی، بیل مکانیکی.
    ماشین آلات نیمه سنگین: مانندکمپرسی، آبپاش، جرثقیل کامیونی، تراک میکسر، پمپ بتون فینشر.
    ماشین آلات سبک: مانند لندرور، پیکان و غیره
    سایر ماشین آلات کارگاهی (ماشینهای متفرقه): مانند ویبراتور – دستگاه بتون بتونیر – موتور جوش – تسمه نقاله – سنگین شکن – ماسه شور و شن شور – ماسه ساز و غیره.

در ادامه یکی از ماشین آلات سنگین توصیح داده می شود.

لودر
اصولاً لودر یا بیل بار کن یکی از مهمترین ماشین آلات ساختمانی می باشد که در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود. این ماشین از نظر شکل ظاهری به لودر معمولی، لودر معدن، آرم لودر (Arm liader) و اورهد لودر (overhead liader) تقسیم بندی می شود که به طور کلی در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری که هر دو آنها به صورت هیدرولیکی کار می کنند ساخته شده است. همچنین لودر دارای جامهای مختلفی از قبیل: جامهای معمولی، جام سنگ گیر – جام سنگ گیر – جام کنده گیر – جام پوشال گیر و جام مواد سبک دانه و جام همه کاره است که هر کدام برای کار مشخص ساخته شده اند. همچنین دو نوع جام یکپارچه و چند پارچه وجود دارد که نوع چند پارچه آن دارای انعطاف پذیری بیشتری بوده می تواند مانند کلامشان جهت خاک برداری قائم مورد مورد استفاده قرار گیرد. همچنین نوع دیگری از جام وجود دارد که می تواند عمل تخلیه را از پهلو انجام دهد.

بدون اغراق لودرکاربردی ترین ماشین درانجام کارهای ساختمانی وعمرانی است این ماشین که در انداره های مختلف ساخته میشود به دلیل عملکرد وانعطاف پذیری زیادی که دارد و نیزبا تغییر جام می تواند بسیاری از کارها را انجام دهد.
لودر موارد استفاده بسیاری دارد که برخی از آنها عبارتند ازایجاد خاکریزها حفاری زیرزمین بناها پرکردن خندقها و خاکریزی اطراف لوله های کارگذاشته شده در کانالها بار کردن کامیونها حمل بتن به محل قالبها وبلند کردن و حمل مصالح ساختمانی .

به ماشین لودر میتوان انواع ملحقات را نصب کرد و کاربردهای دیگری ازآن گرفت نظیر برف روب، کانال کن، لوله بر، لوله گذار، جرثقیل لیفت تراک و ...

انواع لودر

  1. لودرچرخ لاستیکی
    این لودرها در اقسام کوچک خیلی بزرگ ساخته میشود چرخهای بزرگ لاستیکی به این نوع لودرها قدرت تحرک وسرعت فراوانی میبخشد فشار وارده بر زمین توسط این لاستیکها کم بوده و میتوان این فشار را با تغییر میزان باد لاستیکها تغییرداد. باین همه در زمنیهای دارای سنگهای تیز امکان آسیب این لاستیکها وجوددارد در ضمن در زمینهای خیس و گل آلود نیز کارکردن با لودر چرخ لاستیکی مشکل است البته زنجیرهای سیمی مخصوص جهت حفاظت لاستیکها وجود دارد که میتوان برای ازدیاد اصطکاک لاستیکها با سطح زمین آنها را به کاربرد. نوعی از لاستیکهای جدید ساخته شده اند که دارای عاجهای خیلی ضخیمی هستند و میتوانند در مناطق سنگی کار کنند این لودرها بر دونوع معمولی و کمرشکن هستند
    نوع کمرشکن که بیشتر درلودرهای بزرگ بکاربرده میشوند و دارای نوعی شاسی هستند که قسمت عقب لودر را به قسمت جلو توسط یک مفصل متصل میکنند. این حالت مفصلی قدرت مانورزوزشعاع گردش ماشین را نسبت به شاسی های ثابت ( غیرمفصلی ) زیاد میکند در انواع مدرن این ماشین آلات از سیستمهای فرمان و کنترل هیدرولیکی و الکتریکی جهت راحتی و عملکرد بهتر راننده استفاده شده است. سیستم فرمان این ماشین ها به دو نوع است در لودرهای معمولی سیستم فرمان بوسیله فرمان و حرکت چرخها عمل میکند اما درنوع کمرشکن سیستم فرمان به وسیله دو جک هیدرولیکی عمل می نماید.
  2. لودر چرخ زنجیری
    لودرهای چرخ زنجیری مانند لودرهای چرخ لاستیکی عمل میکنند با این تفاوت که فشار کمی که برزمین وارد می کنند باعث میشود که لودرهای با چرخ زنجیردار بتوانند در زمینهایی کار کنند که قابل استفاده برای لودرهای لاستیک دار نیستند. اصطکاک زیاد آنها با زمین باعث میشود که بتوانند نهایت استفاده را ا ز قدرت موتور در کندن زمین بنمایند و چون زنجیر داراند هنگام کار درمناطق دارای سنگهای تیز خطر پاره شدن لاستیک وجود ندارد. لودرهای زنجیردار قادر به حرکت بر روی سطحهای باشیب جانبی 35%میباشند درصورتی که این رقم برای لودر چرخ لاستیکی 15% است همچنین لودر زنجیردار میتواند ازشیب 60% بالابرود درحالیکه این رقم برای لودر لاستیک دار به حدود 30% محدود میشود سرعت لودر زنجیردار خیلی کمتر از لودر لاستیک دار بوده به همین علت درمواردی که فاصله حمل مواد و بازگشت به محل بارگیری زیاد باشد راندمان این ماشین نسبت به نوع لاستیک دار پایین است.
  3. بکهولودر
    این ماشین آلات در واقع لودرهای کوچکی هستند که در پشت خود یک بیل مکانیکی دارند و برای کارهای سبک استفاده میشوند. کلیه مشخصات عمومی آنها مانند لودرها و بیل های مکانیکی است به دلیل دو کاره بودن این ماشین در بسیاری از پروژه های کوچک از این وسیله استفاده میشود بخصوص اگرپروژه مربوط به کندن خندق باشد .
    همانطورکه گفته شد در قسمت عقب این ماشین یک بیل مکانیکی وجود دارد قدرت این بیل نیز براساس زاویه آن با زمنین و شعاع عملکرد بازوها فرق میکند. شرکتهای سازنده بر اساس نوع ماشین آلات، نمودارهایی مبنی بر قدرت بیل درحالات مختلف ارائه میدهند .

ماشین آلات در تهران



:: برچسب‌ها: ماشین آلات , ماشین آلات راهسازی , ماشین آلات سنگین , فروش لودر ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرزانه امینی

تبلیغات اینترنتی

در صنایع مختلف، تعریف های متفاوتی برای عبارت تبلیغات ذکر شده است ولی در بیشتر آنها مفاهیم مشترکی مورد توجه قرار گرفته است. از جمله این مفاهیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) تبلیغات عبارت است از تلاش برای ایجاد یک ارتباط دوسویه غیرمستقیم با مخاطب است.

۲) تبلیغات موفق مستلزم پرداخت هزینه به منظور بهره برداری از امکانات ساخت و رسانه مناسب برای نشر آن است.

۳) تبلیغ خوب تلاش دارد تا با ایجاد آگاهی و گاه آموزش به صورت های مستقیم و غیرمستقیم بر ذهن مخاطب تاثیر بگذارد.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که تبلیغات از طریق رسانه های مختلفی قابل انجام است که از آن جمله می توان به روزنامه ها، مجله ها، رادیو، تلویزیون و... اشاره کرد. پس از گسترش کاربردی اینترنت در سطح دنیا، استفاده از وب سایت ها و وبلاگ ها به عنوان رسانه های جدید تبلیغاتی توجه بسیاری از شرکت ها را به خود جلب کرد و در اثر آن روش ها و تکنیک های جدیدی برای تبلیغات در اینترنت خلق شد.

در ادبیات جدید تبلیغات، تعریف هایی نیز برای تبلیغات اینترنتی ذکر شده است. برای نمونه، دو کافی (۱۹۹۶) از اولین کسانی است که در زمینه تبلیغات اینترنتی و چگونگی نگرش مصرف کنندگان، تحقیقاتی انجام داده است. وی در مقاله ای با عنوان ارزش تبلیغات و تبلیغات در وب، تبلیغات اینترنتی را از نظر مصرف کنندگان در بردارنده انواع بسیاری از مطالب و مضامین تجاری موجود در وب می داند، از تبلیغات الکترونیکی شبیه به تبلیغات سنتی (تابلوهای تبلیغاتی و بنرها) گرفته تا انواع دیگری که متفاوت از تبلیغات سنتی هستند (مانند ایجاد پایگاه اینترنتی).به همین گونه اشلوزر و دیگران (۱۹۹۹) تبلیغات اینترنتی را هرنوع محتوا و مضمون تجاری موجود در اینترنت می دانند که شرکت ها برای آگاه کردن مصرف کنندگان در مورد کالاها و خدمات خود طراحی می کنند.

بعضی دیگر نظیر پاتون و همکارش نیز تبلیغات اینترنتی را به طور ساده، استفاده از اینترنت برای انجام تبلیغات دانسته اند. بنابراین با درنظر گرفتن بعد رسانه ای، اینترنت و با توجه به تعریف تبلیغات تجاری، می توان تبلیغات اینترنتی را چنین تعریف کرد:به کارگیری اینترنت و فناوری های زیرمجموعه آن مانند وب و پست الکترونیکی از سوی سازمان های تجاری برای انجام فعالیت های تبلیغاتی مورد نظر.

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد.

در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف کرده اند: نمایش دادن نام ها و علائم تجاری، شعارها و تصویرهای تبلیغاتی در سایت های پربیننده اینترنت به نحوی که به تحقق هدف های تبلیغات کمک کند.

با شروع فعالیت های تجاری در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز پا به عرصه گذاشت. به نظر می رسد اولین شیوه برای تبلیغ، استفاده از پست الکترونیک بوده باشد اما با اضافه شدن فناوری وب به اینترنت، تبلیغات اینترنتی به شکل امروزی آن آغاز شد.
ویژگی ها و ضرورت های مهم تبلیغات اینترنتی

در مقایسه با تبلیغات سنتی، تبلیغ در اینترنت از مزیت های قابل ملاحظه ای برخوردار است از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ایجاد ارتباط دوطرفه با مخاطب
ایجاد یک پیوند مستقیم به فهرست محصولات
توانایی هدف گیری ایستا و پویای مشتریان
دسترسی جهانی و شبانه روزی
ارسال و نگهداری و به روزرسانی آسان
قابلیت اندازه گیری و ردگیری بالا
طراحی پیام آگهی و قابلیت فروش
هزینه کم تبلیغ در اینترنت نسبت به سایر رسانه ها
دستیابی به بازار جدید در حال گسترش
اطلاع رسانی کامل و سریع
نظارت و ارزیابی دقیق و بدون واسطه
ایجاد یک پیوند مستقیم به فهرست محصولات
مدل های تبلیغات اینترنتی

طی یک دهه ای که از پیدایش پدیده تبلیغات اینترنتی می گذرد، روش ها و مدل های مختلفی برای انجام تبلیغات در اینترنت ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه تنها به «بنر» اشاره می شود.


بنر


بنر عبارت از یک تصویر گرافیکی کوچک و معمولاً مستطیلی است که به یک پایگاه اینترنتی دیگر متصل می شود. ابعاد مختلفی دارد اما به طور متوسط دارای طول ۴۶۰ پیکسل و عرض ۶۰ پیکسل است.

بنرها اولین شکل از تبلیغات بودند که به طور گسترده در اینترنت مورد استفاده قرار گرفتند و امروزه از معروف ترین و پرکاربردترین انواع تبلیغات اینترنتی به شمار می رود.

بنرها دارای انواع مختلف و متفاوتی هستند و می توان آنها را به دو صورت زیر دسته بندی کرد.

۱) بنرهای ثابت

۲) بنرهای متحرک (انیمیشنی)

۳) بنرهای تعاملی (دارای غنای رسانه ای)

بهره مندی بیشتر از تبلیغات بنر

تجربه نشان می دهد که استفاده هوشمندانه از بنر به ویژه در معرفی نام تجاری (برند) و پیشبرد فروش بسیار موثر است.

براساس آمار سازمان بین المللی تبلیغات (IAB) در سال ۲۰۰۰ میلادی تبلیغات از طریق بنر ۴۷ درصد کل تبلیغات آنلاینی را تشکیل داده است. به ویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال ۲/۸ میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می بریم بنابراین تبلیغات از طریق بنر می تواند و باید بخشی از راهبرد تبلیغاتی شما باشد .

پیشنهاد : برای آگهی محصولات خود می توانید از سایت آگهی و آگهی رایگان استفاده کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: آگهی , آگهی رایگان , سایت آگهی , خرید , فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()